műalkotások a kötetben
ezúton már nem csak versek és szövegek vesznek rést ebben a legújabb ún. bicigliveltrombita kötetben már sőt képek festmények grafikák is.
Következzék a lerajzolások sora segítséggel értelmezésükhöz:
* Op. 1 No. 1: Villanykék ködbe burkolózó barnamedve
Hegedű-cselló olyan jó hangszerek. Filipglassz egy szeméből duplázódás, bagolyorrú létesítmény létrejövése.
* Op. 1 No. 2: Sugaras barnamedve két égő fa közt
Csunya háttér. Görbe vonalakból formattált barnamedvepofának hívott figura de ez is véletlenség.
* Op. 2: 19 fül
Gönyörű sok együttfül !!! Mintha csak szakállas csontváz lenne tényleg füllel de csak úgy kialakult és nem tervbevevett dolog.
És ebben a kötetben épp ez a lényeg. A dolgok csak úgy kialakulnak bele kell látni mint a felhőkbe formákat.
Még lesznek ám opuszok holnapság! Például:
* Op. 3 No. 1: Bádogsárkány a tengerparton 1
* Op. 3 No. 2: Ilyen nincs, mert az hogy nézne ki!
* Op. 3 No. 3: Bádogsárkány a tengerparton 3
* Op. 4: Zeneszerzőpeople keretben rápakolva a háttérre
* Op. 5: Vándorbottal rendelkező polgármesterek fóruma
Az a lényeg a’ mikor a keretből ki kell lépnie. Kigondoltam hogy jarrének számalkos belépője van a.
* Op. 7: Cukor György portrékája
Amerikai filrendező, ő van a képen. Pl. ilyen hasonló filmművészeti produkciókat produkciózott: Létezés a farm bojkottján (1927), Hajnali csodák (1993), Vaszilij Moszkovszkij – a tűzpókhálók katonája (1916), és az ezek közül méltán leghíresebb Villasor három ujjra-duológia.
Megérdemli hát, hogy portéra fessék.
* Op. 8: 5 téglalap 4 transzformációja
Mit ne mondjunk: igen kompozíciótlan lett. De vannak jó és rössz alkotások.
* Op. 9: Utolsó karikatúra boolean műveletekkel
Használati utasítás: ld. a gépkönyvet
Gépkönyv: ld. az üzemeltetési útmutatót
Üzemeltetési útmutató: ld. a Hibajegyzéket
Hibajegyzék: Az utolsó karikatúra boolean műveletekkel műalkotás hibájának kiküszöbölés módja: fotóshop, layers, ki, be, be, kocsis zozó.
* Op. 10: Hambalkó Géza építészmester
Ő az. Akire a méltán vártunk. Most végre megípítette nékünk a leégett sportcsarnokot, ami már mire jó. Van belépőkártálya. A kép előterében látható az általa tervezett Eiffel-torony is.
* Op. 11: Yes comment
* Op. 12: 6 térgörbe holdfényben §alvador-babokkal
Megkezdődött a térgörbék elmélete. Ezentúl nem csak térgöbéket fogok műalkotni, de azokat is. Ezen hat van. Salvadort vagy lát valaki, vagy nem, vagy is-is.
* Op. 14 No. 1: Gabonábú kihagyták a 13-omast. Címe: Térgörbék 01
Má voltak térgörbék, itt az újabbak. Van elég. Süket duma. Abbahagyni. Hülyeség. ÁLlampolgár????? Kicsoda???? Kuss. Minek írok
* Op. 14 No. 2: Térgörbék 02 (Térgörbe 10 pozitív és 10 negatív variációja és azok tükörképei).
* Op. 15: 1 méter kép
Ez márt tényleg ésszel felfoghatatlan. Az a jó benne, hogy sajnos nincs egyméternél nagyobb képernyőm, ezért se fér ki. Kinyomtatva mi értelme, képernyőn se?
* Op. 16: két arckép mégis három
elmagyarázás köv. vagyis beavatkozás a mű készültének rejtelmeibe. első lépésben megkészítettem a háttérimázsot, hp arculatát, torzítottam térgörbék segítségével. Bekerült a képbe Rick is, amelyet inverz módon csináltam meg. ilyenmódon ezt is torzítottam, de ezentúl negatív irányzatú térgörbe segítségével. SZóval hp pozitív, rick negatív torzulásba fordult. Így alakult ki a No.3-as kép. Ezalatt ismételten végrehajtottam egy polárkoordináta-transzformációt. Így vált vissza Hp rendes képe megint. Ez a No.1-es csinálmány. A 3-as kép ellentétes irányú transzformációja lévén kialakult a 2-es kép, melyen ismét láthatóvá válik Rick képe. A varázslatos azonban az egészben az a tény, hogy az 1-es és 2-es képen egyszerre mindkét figurának a képe gyakorlatilag nem kivehető, csupán egyszerre egynek. Ezáltal megalapozottnak vélem az indíttatást azon kijelentésre irányuló célzatára, hogy miszerint ezen imázs eddigi legbonyorultabb, legelvontabb, legmechanikusabb csinálmányom. egyébként tetszőlegesség szerint úgy is végbemehetve nézhetjük a folyamatokat, hogy az 1-es és 2-es kép szintéziseképpen jött létre a hármas, ami egyébként nem így történt, de elképzelhető lenne emódon is. ez pedig azt az eshetőséget vetítené célpontba, hogy ez egy igen értéktartó kompozícó.
* Op. 17/a: a lehető legdizájnosabb kép
itt a vége a kritikusok rémuralmájának. mivel itt a végrevárt kép, amin senki, sehol, semilyen, sehol, semerre, semmiféle kifogást nem fog találni soha, senki. megkomponáltam eddigi lehető és mindenkinek eddig még eddig soha nem tapasztalt kifinomultságó szintjén lévő tökéletes magaslatát. noha még nem is ez volt eddig a legjobb alkotásom! El lehet képzelni mi jön még ezután. Műveszetemet annyi mértékre fejlesztettem, hogy ez a műalkotás bebizonyítja, nem lehetetlen tökéleteset alkotni. nekem sikerült. Csak meg kell nézni a műalkotás hátterét. Szín és formavilága egyszerűen fenomenális. Eddig soha nem tapasztalt képminőség született ezáltal. Az alakok ábrázolása szintén túltesz minden eddig látott multidimenzionális reprodukción. Néha néha azt hiszi az ember, hogy a valóság szabadult rá a képre. És a legnagyszerűbb újítás, amit most ezen produkción véghezvittem, hogy megjelent a LENS FLARE művészete! Ezzel véglegesen beírtam magát a művészek nevébe.
* Op. 17/b: s a mikor a fotoshop behülyül a lehető legdizájnosabb képtől
ez a kép levonom a konzekvenciát nem lesz senkinek a legkedvencebb képe mivelbár mindenki nem szereti hogy elszáll a phothoshoph ez ebből kövezik. még olvasol? ha nem akkor már kiléptél, ha igen akkor folytatom. viszont most nem jut eszembe semmi.
* Op. 18: Megoldás a motorra szállás broblémájának kérdésében.
nagy sikertelenű gyalogkürt kötetemben feszegettem a motorra szállás broblémájának széleskörű kérdését, amelyre már akkor is és most is megtaláltam a megoldást. e téma felvázolása vizualizálódik látószerveink körvonala előtt, alapjában véve logikus értelemben beszámítva.
* Op. 19/a: Térgörbék 03
ez és következő kép ugyanabból fakad. valójában nem is térgörbe, csak piezoelektronyos úton gerjesztett erőterek párhuzama. tehát a térgörbék helyett helyesebb ha erőtereket említünk.
* Op. 19/b: Térgörbék 04
ez és az előző kép ugyanabból fakad. valójában ez már térgörbe, és piezoelektromos úton gernyesztett erőterek párhuzama. tehát a térgörbék helyett helyesebb ha erőtérgörbéket említünk.
Vélemény, hozzászólás?