Unatkozógia

Mi az unatkozógia?
Az unatkozógia az a tudományág, amely azzal foglalkozik, hogy adott cselekvések, módszerek, technikák lefolytatása azon eredmény elérése végett, hogy adott célra irányuló, meghatározott cselekvések meghatározott módon történő lefolytatása céljából való végrehajtása a lehető leghatékonyabb módon menjen végbe.

Az unatkozógia segédtudományai: marxizmus-leninizmus, gazdasági materializmus, innovációs menedzsment, fitocönológia, logisztikai szociológia, valamint grafológiai geognózia. Ezek segítségével még hatékonyabbá tehetjük az unatkozógiai diszciplínák aktivizálását. Van még az unatkozometria is. Az unatkozometria lényeges szakág, fontos, hogy méegmérjük az unatkozás fokát, ebben segít ez a szakág. A mérés az mindig lényeges dolog.

Különbséget kell tennünk az unatkozó és az unatkozológus személye között. Az unatkozáskutató szakember az unatkozológus, míg az unatkozó az a személy, amely felhasználja az unatkozológia direktíváit. Elmondhatjuk tehát, hogy az unatkozológus passzív, míg az unatkozó aktív megtestesítője az unatkozológiának. A hazai unatkozológia legnagyobb szakembere Dr. Dormán Tivadar, unatkozológus, unatkozó, mellesleg a dormofiziológia professzora egyben, és még sok egyéb tudomány jeles képeviselője, de ezek felsorolása már nem tartozik a kereteink közé, sőt még ő maga sem tud róluk.

Hogyan unatkozzunk? Erre Dr. Dormán ad hasznos tanácsokat a következőkben.

Az unatkozás művészete – Írta, mondta: Dr. Dormán.

Először meg kell tervezni az unatkozás menetét, vázlatosan felvázoljuk az unatkozás egyes lépéseit, ábrákkal ellátjuk az unatkozás folyamatát. Aztán meghatározzuk az unatkozás témáját, például hogy a soronkívüli interpellációk témájában unatkozunk. Ezt fölírjuk egy lapra, például arra, amelyiken megterveztük az unatkozás menetét, vagy amelyiken felvázoltuk az unatkozás egyes lépéseit. Ezután kezdjünk el unatkozni. Figyeljünk arra, hogy közben semmire se figyeljünk, ami megzavarhatná figyelmünket az unatkozásban, mivel az unatkozás nem más, mint az unatkozáson kívüli cselekvések összességének meglétének hiánya.

Vagy például nézzünk magyar bajnoki fotballmeccset, ez gyakran pozitív hatással van az unatkozás mértékére.

Jó eredményre vezethet, ha elkezdünk valamit, de rögtön abbahagyjuk és mást kezdünk el, aztán megint az előzőt, aztán megint mást, de utána rögtön vissza a másodikhoz, majd valamelyiket a már szerepeltek közül, aztán esetleg egy újat, és ekkora már észrevehetjük, hogy unatkozunk, de az eddigieket folytatni kell ahhoz, hogy tovább unatkozzunk. Az is jó, ha valamit elkezdünk, de rögtön visszacsináljuk úgy ahogy volt.

Vigyázzunk arra, hogy közben hiányozzon belőlünk az elalvásra való tendencia, mert akkor megszakadhat az unatkozási kontinuum, tudniillik alvássá transzformálódik. Ennek megakadályozásában olvassa el a nem alváshoz szóló tanácsokat, amit én írtam, hogy például a „c) Ha nem akarunk elaludni:” fejezetet.

Vagy olvassuk a meggykötetet.

Notice: This work is licensed under a BY-NC-SA. Permalink: Unatkozógia

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

question razz sad evil exclaim smile redface biggrin surprised eek confused cool lol mad twisted rolleyes wink idea arrow neutral cry mrgreen

*

Ez a weboldal az Akismet szolgáltatását használja a spam kiszűrésére. Tudjunk meg többet arról, hogyan dolgozzák fel a hozzászólásunk adatait..